O blog da biblioteca do CPI da Ribeira

Unha novela interactiva

Javier Pelegrín e Ana Alonso, autores de varios libros de literatura xuvenil (Tatuaje, La esfera de Medusa, da saga La llave del tiempo, e moitos outros), están escribindo unha novela totalmente interactiva na que todos podemos participar tomando decisións sobre as personaxes, a trama, etc.
Polo momento só levan escrito o primeiro capítulo, de novembro deste mesmo ano, asi que estás a tempo de decidir moitas cousas e deixar a túa pegada no resultado.
Segundo as súas palabras:

“Aguas muertas” es nuestra primera novela totalmente interactiva, y ha nacido de vuestras propuestas. A través de nuestro blog, habéis ido eligiendo en los últimos meses una serie de elementos para construir un relato: tenía que ser una historia de Fantasía Épica, protagonizada por una hechicera, que se desarrolla en una aldea mágica y que tiene como tema de fondo “la venganza”.
De la combinación de todos estos elementos ha surgido el proyecto de “Aguas muertas”. Cada mes publicaremos en esta web un nuevo capítulo de la novela que incorporará las decisiones de los lectores. Una apuesta arriesgada y excitante... en la que te invitamos a participar.


Ademáis, regalan libros seus ós que dean boas ideas. Animaste?

.

Ningún comentario: