04/10/12

Corazón de sal



Non me traias alegrías
xa teño abondo coas penas
entrei descalza no mar
a miña rede está chea.

Veñan mareas, imos cantar
non me mires, non me mires
se á noite non me has tocar
tes palabras de auga fría
eu o corazón de sal.
 
As miñas penas son nubes,
ao medrar en treboada
han asolagar o mar
en bágoas de auga salgada.

Veñan mareas, imos cantar
non me mires, non me mires
se á noite non me has tocar
tes palabras de auga fría
eu o corazón de sal.

A lingua chea de cinza
sen ti fico desterrida
as túas palabras de sal
aguilloando na ferida.

Veñan mareas, imos cantar
non me mires, non me mires
se á noite non me has tocar
tes palabras de auga fría
eu o corazón de sal.
                
            Marilar Aleixandre



O último disco de Leilía, Consentimento, inclúe 13 cancións tradicionais con letras escritas por poetas galegas para o disco. Esta canción, "Corazón de sal", foi recollida polas pandereteiras na zona de Bembibre, no Val do Dubra (A Coruña) (ver mapa).

A autora da letra, Marilar Aleixandre, é unha vella coñecida para todos nós (especialmente polas súas novelas A cabeza da medusa e Rúa Carbón) que leva recibido xa unha ducia de premios pola súa obra. Podedes disfrutar algúns dos seus relatos e algúns poemas na súa web persoal.

Para escoitar esta canción, visita este enlace. É a cuarta canción do disco.

Ningún comentario: